Voorbereidingen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Claar Hoeve - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Claar Hoeve - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Claar

Blijf op de hoogte en volg Claar

02 December 2014 | Nederland, Almere Stad

Hallo!

Dit is mijn reisblog voor mijn reis naar Canada. Mocht je het nog niet weten, ik zal even uitleggen wat mijn plan is voor de komende paar maanden.

Op 3 december vertrek ik naar Canada om daar te verblijven voor 2,5 maand. Een groot deel van mijn familie woont daar en ik wil die graag leren kennen. Ze wonen in Pincher Creek, een dorpje vlak bij de Canadian Rockies. Er is een skigebied, Castle Mountain, op 45 minuten rijden afstand, dus mijn snowboard gaat zeker mee! Ook was ik van plan om te gaan werken, maar de aanvraag van een working permit duurt 8 weken, dus dat heeft helaas geen zin meer. Misschien kan ik ergens toch een baantje krijgen of anders misschien vrijwilligerswerk gaan doen. Ik ben van plan wel ervaring op te doen ergens.

Verder was het plan oorspronkelijk om mijn rijbewijs te halen voor ik zou vertrekken. Helaas is dit niet gelukt, dus ik heb nu het plan daar af te rijden als dat kan. We'll see. Ik niet precies wat ik moet verwachten, maar ik ga het meemaken! Ik ben van plan veel foto's te maken en veel van de Canadese natuur te genieten.

Momenteel ben ik heel druk bezig met de voorbereidingen. Tas inpakken, laatste wassen doen en uitzoeken hoe dat gaat op een lange reis met het vliegtuig, want ik heb nog nooit langer dan 4 uur gevlogen. Spannend dus. Mijn ouders willen vooral dat ik mijn kamer degelijk achter laat, wat wellicht een van de moeilijkste opgaven is.

Anyway, I'll keep you posted! Joe!
Claar

Hey, leuk dat je op mijn reisblog bent! Ik ben Claar, een 19 jarig meisje dat niet kan wachten om meer van de wereld te zien. Hier zal ik schrijven over de reizen, klein en groot, die ik zal maken. Veel leesplezier! :)

Actief sinds 02 Dec. 2014
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 3563

Voorgaande reizen:

03 December 2014 - 13 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: